Üzletberendezés tervezésekor sokan kérnek ajánlatot több cégtől. Néha az ajánlatok nagy része összehasonlíthatatlan a különböző tervezés és különböző alapanyagok és elgondolások miatt. Hiába mutat rá a legolcsóbb ajánlatra, lehet, hogy nem az lesz a leggazdaságosabb az Ön számára. Az üzlet indulása után fog rájönni mi volt felesleges a vásárlása során vagy épp mi hiányzik, amit plusz költségen pótolnia kell. A legalacsonyabb összegű ajánlatban, lehet nem megfelelő a polcmélység, az állványszélesség az Ön számára. Segítségére leszünk, hogy eligazodjon az ajánlatok világában. Minél több információt oszt meg velünk, annál nagyobb segítséget tudunk nyújtani. Csökkentett költségek az üzletberendezésnél, ezt nem lehet kihagyni, mutatjuk!
Egy üzletberendezés felmérésnél figyelembe vesszük az Ön igényeit!
Ezért tesszük fel azt a legfontosabb kérdést, milyen jellegű terméket szeretne bemutatni üzletében. Mindig felhívjuk a figyelmet arra, hogy hogyan alakíthatja ki leggazdaságosabban az üzletberendezését, szem előtt tartva a kihelyezési és terhelési igényeket is.
A két legfontosabb „költségcsökkentő fogalom”, a sorolt állványok és a középgondolák. Ezek a népszerű egységek variálható egyszerű alap alkatrészekből állnak.
Például ha egy 9 méteres falszakaszt szeretnénk értékesítési területté alakítani, azt többféleképpen is megtehetjük és megtervezhetjük. A rendszer alapja a tartóoszlop, hátfalak és a bázisláb. Természetesen, ha csak fali megoldást választunk, akkor a bázislábat már nem is kell számolnunk!
Az első fali egységhez 2 darab oszlopra és a hátfalakra lesz szükségünk, az egymás mellé sorolt két fali egységnél csak a hátfalak számát kell duplázni az oszlopok számát már nem. Az oszlopból nem 4 csak 3 darabra lesz szükség.
A fent említett példát megoldhatjuk 50 cm egységekből de akár 150cm egységekből is. Vásároltathatunk Önnel akár 18 darab 50cm-es egységet, de miért tennénk mikor Ön ezt 6 darab 150 cm széles egységekkel is megoldhatja sokkal gazdaságosabban! Számunkra nagyon fontos a megbízhatóság, ez az, amiben hiszünk 25 éve.
Minél nagyobb távolságot hidalunk át, annál kevesebb oszlopra lesz szükségünk, ezáltal költséghatékonyabb megoldást kapunk. Minden esetben figyelembe kell venni a kihelyezett termékek méretét és súlyát, hogy a legmegfelelőbb megoldást válasszuk terhelési szempontból is!
A költségcsökkentés tovább folytatódhat a polcok és polctartók optimális kiválasztásánál is.
Sok üzlet bemutató jellegű, mégis 40 vagy 50 cm polcmélységet választanak, amin a kevés kihelyezett termék áruhiányt mutat, ráadásul az ellenkező hatást váltja ki a vásárlókból. Egy 200 mm mély polcválasztás sokkal előnyösebb lehet ezen a területen, mindamellett, hogy költségkímélő, vizuálisan a rendezett és bő árukínálatot nyújtó üzletek közé sorolják majd a vásárlók és szívesen visszatérnek az üzletébe.
A képen látható középgondolák illusztrációk a példánk lekövetésére, az oszlopokat nem takartuk el, ezért nem láthatóak az ajánlott a takaróelemek.
A másik költségcsökkentő és kihelyezési felületnövelő népszerű termékek, a középgondolák. A fenti gondolatmenetet követve, egy egységnél itt is 2 darab oszlopra 4 darab bázislábra lesz szükségünk, viszont az oszlopperforációnak köszönhetően elölről és hátulról beborítva a különböző típusú hátfalakkal dupla kihelyezési felületet kapunk. A gondolák sorolása esetén, itt sem kell duplázni az oszlop vagy a bázislábak számát. Két egységre vetítve 3 darab oszlopra és 6 darab bázislábra lesz szükségünk, hogy akár 6 méter hosszú értékesítési felületet kapjunk. Ráadásul mivel ezek egymásnak háttal helyezkednek el, üzletünkből csak 3 méter helyet foglalnak el.
Ezek csak rövid példák, hogy Ön is tisztában legyen a lehetőségeivel.
Hívjon minket bizalommal, ha segítségére lehetünk a tervezés vagy a döntés során. Kapcsolatfelvétel »»